En vän…

En mycket god vän till mig bad mig göra en tavla till henne med tidningspappersram som finns på bilderna några inlägg ned. Hon ville att jag skulle skriva ”Carpe Diem” i mitten av tavlan. Självklart är det viktigt att fånga dagen och att leva i nuet, men jag tycker nog att själva uttrycket känns ganska urtvättat så jag frågade om jag fick skriva en annan text, vilket jag fick OK på. Jag lånade texten från ett av ”Björgs” smycken som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Tidningspappret passade helt enkelt inte heller in längre så det blev en helt annan tavla än vad Mia tänkt sig 😉


Klicka på länken nedan för att komma till Björgs hemsida. Det finns helt galet mycket fina smycken. Till dig själv eller till någon du tycker om. 😉

http://www.bjorgjewellery.com/2010/


Lämna en kommentar